中學同學的公司同事搞BBQ~~~2010-8-28(六)


死魚~罪過罪過



第一次入村屋bbq...另一味道


我有幫手整~
但唔敢燒~
其他對手都唔知係咪徹底乾淨

WHY冇魚旦??


汽水我都不碰的


整蒜粒~


大大條的蝦~


吸引~~好多海鮮食~~~~~佢地一早就準備~(辛苦了)


一開始當然燒腸仔啦


我有一個發現每每我遇上的女生~而我又有好感~大部分都是有女友~真的...由以前直至昨晚..
我愈來愈確認這件事實了~ 我只能跟自己說:「算了吧!」



大眼魚~

扇貝都好好味~~好多蒜....正!

好想再食...


好彩昨晚幾涼爽~~燒野...真係要好有耐性~~~雖然感覺食左好多野~但,對於我是不太飽的~


中學同學


好耐冇自拍了~哈....



哈哈...不抱太大希望就不會有失望~so...ok la~


最後,我燒方包~佢燒腸仔~


方包夾腸仔~~
加埋蒜粒的腸仔真係幾好味~

仲有蜆~~~美味~~
食完...立即走人...要趕last班車~

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Water 的頭像
    Water

    ✿。淋水水。✿

    Water 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()